Словацький оператор інфраструктури ŽSR планує оновити маршрут із Братислави до Жиліни, Кошице та Чієрни-над-Тісоу, що є одним із найважливіших у Словаччині та визначений як ключовий для міжнародних інтермодальних вантажних перевезень. Про це пише Rail.insider із посиланням на REUA.
Зараз інфраструктура маршруту наближається до межі свого використання, і Словаччина має оновити її до стандартів Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T) до 2030 року. У межах модернізації маршруту планується здійснити будівництво нових дільниць колії для збільшення максимальної швидкості потягів зі 110 до 160 км/год.
Наразі оголошено тендер на модернізацію 14-кілометрової дільниці Попрад-Татри—Видрнік двоколійної залізниці, що тягнеться від Братислави до Чієрни-над-Тісоу (кордон з Україною). Очікується, що вартість контракту становитиме 221 млн євро, а роботи мають бути завершені упродовж 990 днів після укладання угоди.
Також завершено техніко-економічне обґрунтування модернізації дільниці від Жиліни до Кошице та Чієрни-над-Тісоу.
«Загалом ми плануємо модернізувати 32-кілометровий маршрут від Попрада до Маркушовце, що сприятиме комфортнішим і швидшим подорожам для населення», — розповів державний секретар Міністерства транспорту Словаччини Ярослав Кмет.
За його словами, загальна вартість модернізації Попрад—Маркушовце становить 600 млн євро.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики












