ZSSK Cargo, національний оператор вантажних перевезень Словаччини, уклав контракт з чеською компанією CZ Loko на реконструкцію 20 локомотивів Class 742 у тепловози EffiShunter 1000M. Договір включає можливість розширення замовлення ще на 20 машин. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на Railway Gazette.
Зазначається, що це найбільше замовлення CZ Loko зі Словаччини.
Локомотиви будуть схожі на клас 741.71, 96 з яких були замовлені чеським перевізником ČD Cargo та іншими операторами, але лише чотири будуть оснащені системами ETCS.
CZ Loko співпрацюватиме з компанією TŽV Gredelj із Загреба, яка є частиною словацької логістичної групи Budamar і відповідатиме за модернізацію рами та остаточне складання 18 локомотивів за допомогою комплектів, наданих виробником.
Локомотиви оснастять двигуном CAT 3508C потужністю 1000 кВт і матимуть максимальну швидкість 100 км/год. Перші два маневрових тепловози мають бути завершені до кінця року, а ще шість – у 2023 році.
Нагадаємо, що в Україні тепловози EffiShunter експлуатуються на металургійному комбінаті “АрселорМіттал Кривий Ріг”.
Крім того, нещодавно повідомлялося, що у ЄС користуються попитом багатосистемні електровози через збільшення експорту вантажів з України залізницею.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики