Обсяг передачі вантажів залізницею через прикордонні переходи з Угорщиною у 2024 році скоротився на 41%. Про це йшлося під час онлайн-наради представників АТ «Укрзалізниця» з угорськими перевізниками 14 січня, пише Rail.insider.
За словами заступника директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерія Ткачова, упродовж 2024 року через україно-угорські прикордонні переходи передано 2 млн 630 тис. т вантажів. Це на 41% менше, ніж у 2023 році.
Серед основних номенклатур, що передавали через стики, лідером є руда. Її транспортовано 888 тис. т. Показник на 34% нижчий, ніж у 2023 році. На другому місці — зернові вантажі, яких перевезено 806 тис. т. Тут скорочення ще більше — 59%. Зниження обсягів передачі демонстрував і цемент — на 5%. У 2024 році його передано 220 тис. т.
Через прикордонний перехід Батєво—Еперешке торік передали 1 млн 801 тис. т вантажів. Порівняно з попереднім роком падіння сягає 44%. Через цей стик передано 888 тис. т руди, 220 тис. т цементу і 134 тис. т зернових вантажів.
Водночас через другий україно-угорський перехід — Чоп—Захонь — передавали переважно зернові. Їхній обсяг становить 672 тис. т. Це 81% від загального обсягу передачі — 829 тис. т вантажів. Порівняно із попереднім роком спад обсягу загальної передачі становить 31%.
Як повідомлялося раніше, за 11 місяців передача зерна через залізничні переходи з Угорщиною знизилася на понад 50%.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











