Інтерпайп опублікував фінансовий звіт за 2019 рік. Минулий рік став успішним для компанії, адже виторг збільшився на 4% і становив 1,112 млрд доларів. Таких успіхів компанії принесло зростання продажів залізничної продукції.
Так, виторг від продажів продукції зріс на 49%, до 425 млн доларів, завдяки високому попиту на ринках СНД і ЄС. Проте виторг від продажів труб знизився на 13% (658 млн доларів). Останнє в компанії пояснюють падінням обсягів продажів труб нафтогазового сортаменту (OCTG) на 28%.
У звіті зауважено, що більш перше півріччя 2019 року було в цілому сприятливим для компанії як в реалізації труб, так і коліс. Однак у другому півріччі показники реалізації труб почали знижуватися на тлі ослаблення попиту на ключових ринках, у той час як залізнична продукція значно наростила свої показники.
Окремо зауважено, що поки негативні наслідки спалаху COVID-19 ще не позначилися на обсягах виробництва і продажів компанії в I кварталі 2020 року. Проте, передбачаючи негативний вплив, Інтерпайп розпочав впровадження програми оптимізації витрат, яка містить: перенесення ухвалення рішення за новими проєктами розвитку на період після карантину, заморозку змінної частини винагороди менеджменту і підготовку до скорочення персоналу в разі реалізації найгіршого сценарію.
Нагадаємо, що раніше з квартального звіту компанії стало відомо, що Інтерпайп здав в експлуатацію новий склад на експортному майданчику колісно-прокатного цеху Нижньодніпровського трубопрокатного заводу (Інтрерпайп НТЗ). Вартість будівельних робіт склала 271 тис. доларів. Нове сховище організовано, аби знизити вартість пакування залізничних коліс на експорт.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики










