Фінське інфраструктурне агентство опублікувало звіт про потреби розвитку залізниці північ-південь. Згідно з дослідженням, побудова ще однієї колії є найкращим варіантом збільшення пропускної спроможності пасажирських та вантажних перевезень.
Про це повідомляє railfreight.com. Так, агентство підрахувало попередню вартість – 1,3 млрд євро. Саме ж рішення щодо будівництва ще не прийнято.
«Лінія між Тампере та Оулу має провідність майже 500 кілометрів. Найбільше пасажирських перевезень на південному кінці лінії, а вантажних перевезень на північному кінці. Різні ділянки траси мають різні потреби ”, – говорять в агентстві.
Потенційне будівництво та його витрати можуть бути розподілені у довгостроковій перспективі.Для початку, пропонується побудувати коротші двоколійні ділянки між Ліелатті Тампере та Іллоярві Лакіала та на півночі між Оулу та Лімінгою. Зауважено, що деякі ділянки вже є двоколійні.
Нагадаємо, у 2020 році обсяг перевезень контейнерних поїздів між Китаєм та Фінляндією збільшився вдвічі.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики