Новини

У «Лемтранс» розповіли про можливості нового терміналу «Мостиська» та плани подальших інвестицій

Група «Лемтранс», до якої входить «Левада-Карго», разом із партнером в 2022 році запустила вантажний термінал «Мостиська» (CTM) на кордоні України та Польщі, який здатний переробити до 5 млн т різних вантажів щорічно. Зокрема, є можливість перевантажувати 60 тис. т зерна на місяць. Про це йдеться в інтерв’ю з директором зі стратегії та розвитку компанії “Левада Карго” Валерієм Андріановим, повідомляє Rail.insider.

«Ми адаптувалися до потреб та добудували з партнером ще зерновий термінал, який може перевантажувати 60 тис. т зерна на місяць», – розповів Валерій Андріанов.

Він навів реалізацію нового проєкту, як приклад інвестицій у перевантажувальні потужності.

Разом із тим, фахівець вважає, що основним підходом «має бути формування абсолютно нової, сучасної та енергоефективної інфраструктури, а не латання дірок у старій».

На думку Валерія Андріанова, необхідно розвивати контейнеризацію вантажопотоків.

«Ми будемо фокусуватися на проектах, які в перспективі зможуть збільшити частку контейнеризації вантажів. Саме тому у нас, та компанії «Лемтранс» як інвестора, є плани розпочати будівництво наступних інтермодальних терміналів… Такими проєктами, зокрема, є розвиток мережі контейнерних терміналів усередині України. Для розуміння – поява такого терміналу в будь-якому регіоні – це поява доступу до світової логістики для власників вантажів у цьому регіоні. Причому власник вантажу – експортер, імпортер – може не прив’язуватися до розміру партії, не залежати від глобальних трейдерських компаній. Наприклад, дрібний або середній фермер може сам знайти покупця на свої 500 т продукту та продати його за максимальною ціною, без жодних проблем із логістикою. Йому достатньо замовити контейнер», – вважає представник «Левада Карго».

Він розповів, що «компанія вже підготувала земельні ділянки та формує проєкти для будівництва мережі внутрішніх контейнерних терміналів в Україні».

«Ми впевнені, що ця інфраструктура буде актуальною як у поточних умовах, так і після перемоги України. Після нашої перемоги Україна буде ключовою транзитною країною для залізничного вантажопотоку «Шовкового шляху» Китай – ЄС – Китай», – наголосив Валерій Андріанов.

За його словами, окрім термінальної мережі, на ринку активно формуються приватні компанії-оператори контейнерних перевезень.

«Також окремо можна вказати на інвестиції в розвиток річкових перевезень, перевезень через Дунай, це також один із найактуальніших напрямків. Ідеться про розвиток наявних портів Дунайського регіону, створення річкового порту, мультимодального терміналу в дунайському регіоні», – повідомив Валерій Андріанов.

Як повідомлялося раніше, загальні інвестиції у контейнерний термінал “Мостиська” планувалися на рівні 25 млн доларів.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати