Під час міжнародної виставки залізничного транспорту TRAKO, що стартувала 23 вересня у Гданську (Польща), Pesa презентувала локомотив нового покоління. Про це пише Rail.insider із посиланням на Intermodal news.
«Локомотив Gama 3.0 є продовженням моделі 111Ed, яку використовують відомі польські перевізники. Спираючись на досвід експлуатації та з огляду на вимоги ринку і пропозиції наших клієнтів, ми розробили платформу локомотивів, оснащених найновішими технічними рішеннями, що забезпечують безпечну й комфортну експлуатацію», — сказав генеральний директор Pesa Bydgoszcz Кшиштоф Здзярський.
У межах платформи Gama 3.0 Pesa пропонує кілька типів локомотивів. Електровози — готові до пасажирських і вантажних перевезень, зокрема й інтермодальних, можуть бути оснащені екологічно чистим модулем доступу з екодизельним двигуном або акумулятором. Цей додатковий привід дає змогу експлуатувати рухомий склад на неелектрифікованих кінцях маршрутів у портах, розвантажувальних терміналах та на під’їзних коліях, і особливо цінується інтермодальними перевізниками.
До лінійки 3.0 також входять локомотиви з подвійним приводом — готові до пасажирських і вантажних перевезень. Завдяки використанню двох еквівалентних приводів локомотив може працювати у змішаній тязі на електрифікованих дільницях та дільницях, що не під напругою.
«Модульна конструкція локомотива, легший доступ до компонентів та інтелектуальна діагностика скорочують час огляду і ремонту, підвищуючи ефективність експлуатації парку, що призводить до зниження витрат на низькооплачувані перевезення для перевізників», — наголосив директор з продажу ринку локомотивів Pesa Пйотр Росцішевський.
Як і попередні покоління, Gama 3.0 має дизайн, що поєднує функціональність із формою. Сучасний, аеродинамічний силует пропонує не лише привабливий зовнішній вигляд, а й високі експлуатаційні параметри — з акцентом на ергономіку та безпеку. Йдеться, серед іншого, і про соціальну зону для машиністів: локомотиви можуть бути обладнані невеликими кухнями та туалетами.
Виробництво перших локомотивів вже розпочалося на заводі в Бидгощі. Перший з’явиться на коліях наступного року.
Як повідомлялося раніше, Cargounit поповнить парк польськими локомотивами.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











