Міжнародні новини, Новини

У Польщі розробляють систему для виявлення несправностей пантографів

Польський оператор залізничної інфраструктури PKP PLK розробляє систему для виявлення несправностей пантографа. Про це пише Rail.insider із посиланням на nakolei

PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. уклав із Zakład Robót Komunikacyjnych — DOM w Poznaniu Sp. z o.o. контракт на проєктування, будівництво та обслуговування спеціальної системи виявлення несправностей пантографа. Запуск системи планується на межі 2022/2023 років.

Зауважується, що щороку більше 100 аварій повітряної контактної лінії спричинено неналежним технічним станом пантографів — пристроїв, розташованих на даху електровозів, які використовуються для передачі електроенергії від повітряної контактної лінії.

«Контроль технічного стану струмоприймачів у режимі реального часу дасть змогу не лише підвищити надійність залізничної інфраструктури, а й зменшити кількість збоїв у мережі через їх неналежний стан. Таке рішення значно покращить рух поїздів і зменшить витрати, пов’язані з пошкодженням тягової мережі через поганий технічний стан пантографів», — вважає президент правління PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. Іренеуш Мерчел.

Набір датчиків, розташованих поруч із колією (інтегрована система DSAP) діагностуватиме стан пантографів під час проходження поїзда. Вимірювальні пристрої разом із програмним забезпеченням створять тривимірну модель пантографа та автоматично виявлять будь-які відхилення від базового стану. У разі несправності пантографа будуть вжиті відповідні заходи, такі як заміна локомотива або заміна пошкодженого пантографа, що зменшить кількість відмов повітряної контактної лінії. Звіти про моніторинг обладнання надсилатимуться перевізникам і центрам організації дорожнього руху.

Вартість інвестиції становить 6,49 млн злотих (майже 40 млн грн).

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також