У понеділок, 16 вересня, було офіційно відкрито термінал Duisburg Gateway Terminal (DGT) у Німеччині. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію Hupac.
DGT не лише є десятим контейнерним терміналом у порту Дуйсбурга, а й стане найбільшим внутрішнім терміналом у Європі після завершення будівництва.
«Завдяки терміналу Duisburg Gateway Terminal ми збільшуємо пропускну спроможність порту Дуйсбург приблизно на 850 тис. TEU на рік», — сказав генеральний директор duisport Маркус Банген.
Duisburg Gateway Terminal багато в чому є зразковим проєктом майбутньої логістики, зокрема усі переміщення товарів на майданчику контролюються цифровим способом.
Окрім того, у межах проєкту «enerPort II» реалізується концепція повної енергетичної трансформації термінала. Мета проєкту — продемонструвати, що термінал такого розміру може працювати повністю кліматично нейтрально з локальним виробництвом тепла та електроенергії. Так, на DGT буде встановлена стійка енергетична система, яка поєднує відновні джерела енергії, накопичувачі енергії, споживачів і різні водневі технології. Ключові компоненти містть фотоелектричну систему, системи паливних елементів і водневі двигуни для виробництва електроенергії, а також акумуляторні батареї.
Деякі дані про Duisburg Gateway Terminal (DGT):
- акціонери: duisport, HTS, Hupac, PSA;
- витрати на будівництво (перша фаза будівництва включно з проєктом «enerPort II» і мостом): приблизно 120 млн євро, зокрема майже 50 млн євро субсидій;
- термін будівництва: два роки;
- площа термінала: 235 тис. м²;
- площа, введена в експлуатацію (перша фаза будівництва): 150 м²;
- потужність (остаточне розширення): до 850 тис. TEU;
- 6 поїздів під краном (в остаточному розширенні: 12)
- довжина колії — понад 730 м;
- 3 системи портальних кранів (при остаточному розширенні: принаймні 6);
- 6 причалів для барж.
Як повідомлялося раніше, Duisburg Gateway Terminal обробив перші контейнери у тестовому режимі.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики