Прототип робота для виконання операцій відпускання гальм і розпускання вагонів проходить фінальні етапи випробувань. Про це пише Rail.insider із посиланням на «Технику железных дорог».
Робототехнічний комплекс створив магнітогорський НВО «Андроїдна техніка». На осінь заплановано наступний етап випробувань, наближений до реальних умов експлуатації. Наразі фахівці розробляють інфраструктуру двох типів — для відпускання гальм і розпускання вагонів.
Відео, як працює комплекс, можна переглянути тут.
Передбачається, що завдяки цій технології людина може не перебувати на небезпечних дільницях інфраструктури, а також підвищиться рівень інтенсивності обслуговування рухомого складу. Тим паче що комплекс витримує низькі температури. Він може працювати під час сильних снігопадів та різкої відлиги.
До складу робототехнічного комплексу увійшли: мобільна платформа, маніпуляційний робот, модулі технічного зору, зв’язку та безпеки.
Як повідомлялося раніше, у Казахстані впроваджують «електронного помічника машиніста».
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики