Міжнародні новини, Новини

У Казахстані впроваджують «електронного помічника машиніста»

У Казахстані тестується система інтервального регулювання рухом поїздів на основі радіоканалу стандарту TETRA для підвищення пропускної спроможності. Технологія встановлена на 12 локомотивах Алматинского експлуатаційного локомотивного депо. Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу АТ «НК «Қазақстан темір жолы».

У повідомленні зазначається, що бортова система призначена для забезпечення безпечного ведення поїзда за графіком на дільницях з інтенсивним рухом поїздів і високою пропускною спроможністю.

Новація стала таким собі електронним помічником машиніста. Вона відображає сигнальні показання та швидкісні обмеження: максимально допустиму, поточну дозволену з точністю до 1 км/год і фактичну швидкості поїзда. Система підкаже, якщо машиніст не відреагує на ситуацію, перевищить швидкість, проїде сигнал світлофора із заборонним показанням. Усі події поїздки, зокрема й інформація про позаштатні ситуації, зберігаються на реєстраторі. Вся інформація по радіоканалу надходить із локомотива на стаціонарне обладнання у відділенні залізниці, таким чином  можна визначити місце розташування поїзда і допустимі параметри руху.

Застосування новації дає змогу майже повністю відмовитися від прокладання дорогих сигнально-блокувальних кабелів і ліній зв’язку, встановлення світлофорів й обладнання рейкових кіл. Це допоможе заощадити значні кошти на інвестиції в транспортну інфраструктуру.

Як повідомлялося раніше, у Казахстані цифровізують роботу оглядача вагонів.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також