На початку 2025 року в США планують розпочати випробування магістрального вантажного локомотива, який працює на очищеному біогазі (RNG). Про це пише Rail.insider із посиланням на Railway Supply.
Компанія OptiFuel Systems спільно з GTI Energy та Міністерством енергетики США анонсувала створення прототипу локомотива Total-Zero RNG, який має стати альтернативою дизельним машинам.
Локомотив буде оснащений газовими двигунами Cummins, що використовують технологію OptiFuel Quick-Power з постійною потужністю 5100 к. с. Система акумуляторних батарей із функцією рекуперації енергії гальмування підвищить продуктивність до 5600 к. с.
Збирання локомотивів проводитиметься з недорогих компонентів із використанням швидкороз’ємних модулів. Оціночна вартість одного локомотива становить 5,5 млн доларів, з очікуванням компенсації капітальних витрат через економію на експлуатаційних витратах, включаючи паливо та обслуговування.
Передбачається, що прототип буде випробуваний у Центрі транспортних технологій Федерального управління залізниць за рік. За успішних випробувань партнери за проєктом планують розпочати повномасштабне виробництво нових локомотивів до 2028 року. Цей крок може суттєво вплинути на скорочення шкідливих викидів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











