Новини, Укрзалізниця

Укрзалізниця потребує іншого рішення для підтримання запасів дизпального, — Камишін

АТ «Укрзалізниця» станом на п’ятницю, 17 вересня, має запас дизельного пального для роботи на 9 діб. Про це повідомив в. о. голови правління товариства Олександр Камишін, відповідаючи на запитання кореспондента Rail.insider.

«На сьогоднішній день (17 вересня, — ред.) залишок пального становить 9 діб», — заявив очільник УЗ.

Разом із тим він розповів про витоки паливних криз на залізниці.

«Ми працюємо з постачальниками пального за рамковою угодою. Але є одна біда. Рамкова угода прив’язана до європейських індексів. І вони не завжди відповідають ситуації, що склалася в Україні. І не завжди постачальникам вигідно за тією формулою ціни постачати нам. Вони постачають нам як останній своїй опції. Тобто спочатку вони поставляють туди, де вища маржа, а потім уже Укрзалізниці. В результаті нам зараз дуже важко вдається «видавлювати» поставки у контрагентів», — сказав Олександр Камишін.

На його думку, «потрібне рішення іншого характеру, яке дасть змогу швидше закуповувати дизпальне, коли його запас знижується менше 10 днів».

«Але я впевнений, що ми, наша команда, не допустимо зупинки Укрзалізниці через нестачу пального», — наголосив Олександр Камишін.

Як повідомлялося раніше, станом на 7 вересня в Укрзалізниці був запас дизельного пального на 7 діб роботи.

Водночас товариство має договори на постачання дизпального до кінця року. А наприкінці червня 2021 року на мережі УЗ спостерігався дефіцит пального, через що більше 100 локомотивів були відставлені від роботи.

Читайте також