АТ «Укрзалізниця» провело зустріч із постачальниками послуг аутсорсингового контакт-центру. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію товариства.
У компанії зауважили, що впродовж останніх років спостерігається значне зростання обсягів звернень, які надходять до контакт-центру Укрзалізниці. Це повʼязано з розвитком онлайн-каналів продажу квитків, введенням нових функцій та послуг і збільшенням пасажиропотоку загалом.
«Щоб утримати якість обробки зворотного звʼязку від пасажирів на гідному рівні, Укрзалізниця розглядає можливість залучення зовнішніх постачальників послуг», — акцентується у дописі.
Традиційно перед оголошенням закупівлі, відбулася відкрита зустріч із представниками 10 компаній-постачальників послуг аутсорсингових контакт-центрів та суміжних спеціалізацій. Під час заходу учасники мали можливість детально ознайомитися з роботою контакт-центру Укрзалізниці, його специфікою, статистикою та поставити запитання щодо вимог і умов участі в майбутньому тендері.
Наголошується на тому, що Укрзалізниця обовʼязково врахує зауваження та пропозиції перед оголошенням закупівлі.
Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця планує змінити підхід до роботи контакт-центру.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики