Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» 14 серпня уклала угоду з АТ «Кременчуцький сталеливарний завод» щодо закупівлі запасних частин до вантажних вагонів вартістю 177 млн грн. Про це пише Rail.insider із посиланням на «Наші гроші».
До кінця року залізниці мають поставити 1591 бокову раму і 750 надресорних балок. Креслення і ціни за штуку невідомі, бо закупівлю провели за постановою № 1178 без торгів з обґрунтуванням «Українська Визвольна Війна» та не опублікували текст договору.
Минулого разу ЦЗВ замовляв запчастини виробництва цього заводу у вересні–жовтні 2022 року через посередника ТОВ «Українська спеціалізована логістика». Тоді бокова рама вартувала приблизно 74 тис. грн, а надресорна балка — майже 70 тис. грн
Якби залізничники замовляли нинішню кількість саме таких запчастин за торішніми цінами, то вони б витратили 170 млн грн. Це дещо менше за вартість нинішнього договору.
Кременчуцький сталеливарний завод контролює Ігор Коломойський. Акціонерами є кіпрська компанія «Діфано Інвестментс Лтд» (48,4%), ТОВ «Альфа Крос» (24,9%), ТОВ «Фінансова компанія «Фінєвровектор» (18,8%) та ТОВ «Альтафінанс» (5,7%). Кінцевим бенефіціаром «КСЗ» через офшор «Defano Investments Ltd» нині вказаний киянин Артем Герасименко, який також володіє та керує ТОВ «Юридична компанія «Консіліо Легал».
Завод здобув великий підряд УЗ вперше з 2020 року. Відтоді він отримував лише дрібні підряди ДП «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» на 128 тис. грн.
Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця замовила вугілля на 90 млн грн.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











