В Укрзалізниці триває підготовка до електрифікації дільниці Ковель — Ізов — Держкордон.Після електрифікації пропускну спроможність дільниці буде збільшено вдвічі.Про це повідомляє прес-служба УЗ.
Залізничники вже реконструювали колії та інфраструктуру на станції Ізов Волинської області. Роботи з електрифікації планується розпочати вже цього року.
За словами керівника компанії Євгенія Кравцова, зазначена ділянка завдовжки майже 100 км наразі є найбільш затратною частиною маршруту експорту залізорудної сировини з Кривого Рогу на металургійні підприємства в Польщі.
«Через відсутність електрифікації на зазначеній ділянці ми вимушені перевозити вантажі на дизельтязі. В умовах постійного зростання цін на нафтопродукти електрифікація сприятиме зменшенню експлуатаційних витрат, енергозбереженню, зниженню забруднення природного середовища від згорання дизпалива. Крім того, для клієнтів-вантажовідправників ми суттєво скоротимо терміни доставки вантажів», — зазначив Євген Кравцов.
Наразі на дільниці курсують 14 вантажних, 2 пасажирські та 6 приміських поїздів, після електрифікації її пропускну спроможність буде збільшено вдвічі.
У ході електрифікації дільниці Ковель — Ізов — Держкордон залізничники переобладнають 6 проміжних станцій, 5 зупиночних пунктів та 1 роз’їзд. Буде змонтовано 154 км контактної мережі на перегонах та станціях, а також перевлаштують електропостачання та освітлення 26 станцій та переїздів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики