На засіданні Кабінету Міністрів за ініціативи Мінвідновлення ухвалено порядок супроводження автотранспорту, який має ознаки перевантаження, до найближчого місця зважування, а також заборони подальшого його руху. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію відомства.
Постанова уряду дасть змогу інспекторам Державної служби України з безпеки на транспорті слідкувати за дотриманням вагових норм перевізниками. Новий інструмент спрямований передусім на збереження доріг, особливо там, де не встановлені системи автоматичного зважування у русі.
Документом передбачено:
- право зупинки авто з ознаками перевантаження та супроводу його для зважування до найближчого спеціально облаштованого майданчика (не далі ніж 50 км);
- можливість використовувати спеціальний блокувальний пристрій, якщо водій відмовляється їхати до місця зважування чи виправляти порушення у випадку підтвердження перевищення дозволених норм.
Також визначено ознаки, за яких автомобіль може супроводжуватися на зважування інспектором ДСБТ:
- завантаження вище бортів;
- просідання вузлів підвіски;
- відсутність товарно-транспортної накладної чи відмова її пред’явити.
«Інспектори ДСБТ зобов’язані фіксувати спілкування із водієм на боді-камеру повністю — для попередження будь-яких корупційних зловживань. Така норма діє з серпня минулого року. У випадку, якщо інспектор не зафіксував спілкування з водієм на камеру, для співробітника ДСБТ передбачена дисциплінарна відповідальність», — нагадали у відомстві.
Зауважується, що завдяки роботі WIM у 2023 році до державного бюджету вже сплачено 83 млн грн від штрафів за порушення встановлених норм.
Як повідомлялося раніше, за період функціонування комплексів WIM зафіксовано порушень на понад 300 млн грн.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики