АТ «Укрзалізниця» поінформувало про черговість та терміни відновлення застосунків та автоматизованих систем для забезпечення роботи вантажної вертикалі товариства. Таку інформацію надав заступник директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, пише Rail.insider.
Перший пріоритет — відновлення касової фінансової звітності.
Наразі АРМ ТВК/АРМ ТВК-КОРДОН — автоматизований інструмент для обробки, таксування перевізного документа — працює у тестовому режимі.
До 3 квітня планується запустити АРМ ЄТехПД, щоб ЄРЦ могли розраховувати та вводити до автоматизованих систем первинні перевізні документи, ГУ-46, ФДУ-92.
Також передбачено сформувати спрощену систему введення інформації з первинних паперових документів з наявним сальдо на 22 березня.
«При впровадженні спрощеної форми введення інформації з первинних паперових документів ЄРЦ зможуть вводити платежі та разом зі станціями і ПКОПД будуть вводити загальну інформацію про нараховані платежі з документів, що дасть змогу оперативного контролю сальдо на рахунках клієнтів і недопущення дебіторської заборгованості на період відновлення працездатності автоматизованих систем з вантажних залізничних перевезень», — зауважив Валерій Ткачов.
Термін запровадження — 3 квітня.
У тестовому режимі відновлено роботу картотек вантажних вагонів (АБД ПВ) та спеціалізованого рухомого складу (АБД СРС).
Окрім того, 3 квітня передбачено запустити тимчасовий інструмент контролю за наявністю коштів на рахунку клієнтів (сальдо) та відновити реєстрацію податкових накладних за авансовими платежами клієнтів шляхом збору інформації про проведені оплати безпосередньо із системи Клієнт-банк.
Зауважується, що реєстрація податкових накладних буде відбуватися через застосунок «Медок». Відновлення «Медок» заплановане на 2 квітня.
«Одне із головних завдань — відновлення роботи АСК ВП УЗ, яка є головною автоматизованою системою вантажних перевезень. Це дасть змогу забезпечити ІТ-підтримку перевізного процесу (зокрема і слідкуванням за станом та перебуванням вантажних вагонів). Роботи з відновлення АСК ВП УЗ тривають, терміни поки не визначені», — наголосив представник УЗ.
Він додав, що до кінця тижня передбачено часткове відновлення роботи Особистого кабінету Е_Портал УЗ-КАРГО.
Валерій Ткачов уточнив, що перелік списання коштів з особових рахунків відправників буде відновлено після перевірки та введення в інформаційну систему перевізних документів, що були оформлені в паперовому вигляді з 23 березня до 3 квітня.
«Через велику кількість оформлених паперових документів (понад 50 тис.) процес перевірки документів та внесення в інформаційну систему УЗ може тривати 20–60 діб», — наголосив Валерій Ткачов.
Він нагадав, що зараз не надається інформація щодо дислокації вантажних вагонів. «Зазначений сервіс буде доступний після відновлення повноцінної роботи АСК ВП УЗ (але для відновлення необхідно провести великий обсяг робіт, кінцеві терміни відновлення АСК ВП УЗ поки не визначені)», — зауважив представник УЗ.
Валерій Ткачов також звернув увагу на те, що зазначені терміни є орієнтовними та можуть бути скориговані у процесі робіт з відновлення.
Як повідомлялося раніше, УЗ планує відновити роботу онлайн-сервісів для вантажних перевезень до кінця першої декади квітня.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики