Новини, Події

УЗ спробує повернути “широкі” вагони на поїзд Київ-Варшава замість RIC

Укрзалізниця поновила перемовини з польськими колегами щодо повернення на Київ-Варшава маршрут широких вагонів (купе та СВ) і незабаром проведе тестовий заїзд. Про це повідомляє RAIL.insider з посиланням на пресслужбу УЗ.

“Так, ми теж не в захваті від конструкції вагонів RIC на цьому маршруті, але наразі це безальтернативний рухомий склад, який може тут курсувати”, – заявили в УЗ.

Такій заяві передував інцидент на рейсі №67 Київ-Варшава. 7 грудня у поїзді склалася верхня поличка під пасажиркою. За словами пресслужби компанія, сталося це через те, що “один з кронштейнів залишився сиротливо незакріпленим”.

“Вагони типу “ріц” мають дуже своєрідні системи кріплення на двох кронштейнах. Саме тому ми розмістили в цих купе лагідне нагадування звертатись до провідника для розкладання цих поличок. Адже сила гравітації зрештою неодмінно перемагає “воно й так норм!”, – пояснили в УЗ.

Також в УЗ зазначили, після прибуття до Польщі ретельно перевірили вагон поїзда. Всі елементи полиці у справному стані.

“Пасажири, які подорожували на нижній та другій полиці, не зазнали ушкоджень та не мають претензій до залізниці.
Дійсно під час розкладання полиці її закріпили лише з однієї сторони замість двох. Через специфіку кріплень у наших стареньких варшавських та віденських вагонах просимо пасажирів звертатися по допомогу (відповідні підказки є на стікерах у кожному купе) до провідників – вони до цього готові та пропонуватимуть проактивно, ретельно перевірятимуть вже розкладені полиці”, – відзначили в УЗ.

Відзначимо, що вагон RIC — це залізничний пасажирський вагон, який відповідає стандартам Регламенту міжнародного залізничного транспорту (RIC) (нім. Regolamento Internazionale delle Carrozze). Ці стандарти були створені для уніфікації вимог до пасажирських вагонів, які використовуються в міжнародних перевезеннях, з метою забезпечення їхньої сумісності на залізницях різних країн Європи.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також