Перевезення, Новини

В DCH Logistics розповіли, чому переходять із залізниці на річку

З кожним роком ситуація на ринку залізничного транспорту стає дедалі гіршою, тож бізнес розглядає альтернативні шляхи доставки вантажів. Про це під час свого виступі на форумі «Річковий Форум 2021: чи стануть річкові перевезення альтернативою залізниці?» заявив Денис Божик, директор DCH Logistics.

«Можна сказати, що цей рік став унікальним через коронавірус. Це позначилося на залізничних перевезеннях. Справа не в тарифах: якщо у 2017 році перевезення коштувало 10 $, то в 2019 році воно зросло до 20%. Цього року воно зменшилося до 14-15 $, але тарифи не змінюються», – цитує Дениса Божика usm.media.

За словами Божика, Укрзалізниця щороку змінює правила гри, тому саме річковий транспорт виступає альтернативою. Мовляв, він більш зрозумілий та послідовний.

«Зараз ми скоротили перевезення і перейшли на автотранспорт, також підключаючи річковий транспорт. Зараз річкові перевезення розглядаємо не з погляду вантажообігу всередині країни, а як нові можливості експорту. Цікаво було б доставляти вантажі через Дунай у Сербію, можливо, в Румунію. Але поки логістика не зовсім дозволяє це здійснити», – відзначив Денис Божик.

Нагадаємо, за підсумками січня 2021 р. вантажні перевезення Дніпром склали 361,8 тис. т, що на 29 тис. т менше, ніж за аналогічний період 2020 р.

Читайте також