Ірак прискорює розробку проєкту нового залізничної сполучення від Перської затоки до Туреччини. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на Railfreight.
Проєкт називається «сухим каналом», який з’єднає порт Південний Фао, що будується з 2020 року, з північним Іраком і Туреччиною. Передбачається будівництво нових ліній електрифікованої залізниці загальною протяжністю 1200 км.
Мережа буде з’єднана із залізничними та автомобільними шляхами в Європі через Туреччину з метою розширення торгівлі з цими країнами.
«Туреччина вже займає позицію основної транзитної країни для залізничного сполучення зі сходу на захід. Вона відіграє важливу роль у Середньому коридорі, де вантажі з Китаю відправляються на захід через Каспійське море. Останнім часом все більше і більше компаній також включають порти в Туреччині у свою мережу з залізничним сполученням до та з цих портів», – констатує видання.
Після завершення будівництва іракського порту Південний Фао, вантажі з Індії та інших країн матимуть додатковий хаб у регіоні, поруч із портом Бендер-Аббас (Іран) і Джебель-Алі (ОАЕ).
Італійській компанії PEG доручено провести техніко-економічне обґрунтування, яке буде представлено до кінця 2023 року. Тендер на будівництво першої лінії залізниці намічено оголосити також цього року.

Як повідомлялося раніше, сусідній із Іраком Іран попри міжнародні санкції минулими роками розбудовував свою залізничну інфраструктуру, в тому числі, для сполучення з Росією.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики