Новини, Cпецпроєкт: Контейнери, Інфраструктура

В “Левада Карго” хочуть перетворити збиткові станції УЗ на мультимодальні термінали

В компанії “Левада Карго” хочуть перетворити збиткові станції УЗ на мультимодальні термінали. Про це в інтерв’ю журналістам Rail.insider розповів Володимир Деменко, генеральний директор ТОВ “Левада Карго”.

“Ми не раз чули заяви пана Андрія Рязанцева про те, що досить багато вантажних станцій УЗ не задіяні й збиткові. “Левада Карго” спільно з ЄБА неодноразово виступали ініціаторами створення на базі деяких вантажних станцій мультимодальних терміналів. Ми пропонували, щоб УЗ надала нам такі потужності на відкритих торгах. Такі дії вдихнули б у малодіяльні станції нове життя. Багато інших компаній, зокрема великих європейських з величезним досвідом, готові інвестувати в такі термінали й майданчики” – розповів Деменко

За словами Деменка, в Україні обмежена кількість мультимодальних терміналів, а такі б зміни дали б змогу принести в Україну додаткові інвестиції.

“Якщо подивитися на карту України, то таких терміналів усього вісім: п’ять терміналів Ліски (у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та Чопі), два в Дніпрі (Укррічфлот і Акварель) і термінал в Тернополі, ще кілька дрібних терміналів. Тобто велика частина нашої країни не має можливості працювати нормально звичним європейським способом із контейнером” – зазначає фахівець.

На його думку, одним із найважливіших елементів розвитку торгівлі є розвиток інфраструктури контейнерних перевезень, зокрема внутрішньої інфраструктури. Допомогти в цьому нашій державі може прийняття закону «Про мультимодальні перевезення».

“Коли ми розробляли законопроєкт, то розуміли, що потрібні ще термінали в Запоріжжі, Вінниці, Чернігові, ще один альтернативний у Києві, і у Львівській області. Я не приховую, ми як компанія зацікавлені в будівництві 3-5 терміналів в Україні протягом п’яти років. Але ми зіткнулися з проблемою  відповідних майданчиків для будівництва терміналу дуже мало. Після розвалу СРСР багато великих підприємств були поділені на частини і знайти певний масив із залізничною гілкою, яка розміщена недалеко від вантажної станції, досить проблематично”- зазначає Деменко.

На його думку, якщо УЗ дозволить бізнесу зі збиткових чи незадіяних станцій створити мультимодальні термінали, то це дасть поштовх для виробників, інвесторів, які прийдуть слідом за великими мультимодальними операторами.

Більш детально читайте в Інтерв’ю пана Деменка

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також