Інфраструктура, Міжнародні новини, Новини

В Угорщині модернізують останню одноколійну дільницю залізниці на кордоні з Румунією

Австрійська будівельна компанія Strabag SE через свою дочірню компанію Strabag Rail Kft підписала контракт на модернізацію та подовження з укладанням другої колії дільниці протяжністю 30 км між станціями Бекешчаба і Локошаза на кордоні з Румунією. Про це повідомляє railinsider із посиланням на сайт компанії.

Дільниця розташована у південно-східній частині Угорщини та входить до Східно-Середземноморського коридору, забезпечуючи вихід до міст Румунії через станцію Арад.

Контракт загальною вартістю 364 млн євро буде виконуватись у консорціумі з угорським партнером (частка STRABAG становить 66%). Роботи триватимуть упродовж 33 місяців.

«Двоколійне оновлення цієї дільниці від станції Бекешчаба до національного кордону допоможе модернізувати важливу ланку вздовж Транс’європейської мережі. Це покращить сполучення між внутрішніми ринками та чорноморськими портами», — зазначив генеральний директор Strabag SE Томас Біртел.

Австрійська компанія надасть увесь спектр послуг для цього інфраструктурного проєкту. Також вона виконає модернізацію трьох станцій. Зокрема, на станціях Кетельхаза та Локошаза забезпечать безбар’єрний доступ для маломобільних осіб.

Наразі максимальна швидкість руху на цій одноколійній дільниці становить 100 км/год, а допустиме навантаження на вісь — 21 т. Модернізація дасть змогу підвищити осьове навантаження до 22,5 т, а максимальну швидкість руху — до 160 км/год.

Читайте також