Новини, Укрзалізниця

В Укрзалізниці створили контакт-центр для повідомлення фактів корупції

В Укрзалізниці оголосили про створення контакт-центру для повідомлення фактів виявлення корупційних проявів у структурних підрозділах Перевізника. Про це на особистій сторінці у Facebook повідомив в.о. члена ради правління Роман Веприцький.

За його словами, ідея виникла в ході зустрічей із представниками бізнес-асоціацій та представниками галузі.

“Від сьогодні офіційно починає функціонувати “Контактний центр комунікацій юридичних осіб клієнтів АТ “Укрзалізниця”. Вирішив для себе особисто брати участь в роботі центру, тому звіт про звернення буде відбуватися переді мною в кінці кожного робочого дня. Після надання інформації щодо кожного випадку буде активізований процес вирішення проблемних питань.
Закликаю представників бізнесу негайно повідомляти про корупційні дії працівників та наголошую на тому, що керівництво товариства стрімко впроваджує принцип нульової толерантності до таких фактів”, – написав посадовець.

Нагадаємо, 22 травня детективи Національного антикорупційного бюро провели обшуки у службових осіб Укрзалізниці та представників низки приватних компаній. Слідчі дії проводилися в межах розслідування фактів зловживань під час здійснення закупівлі програмного забезпечення з електронного придбання квитків сполучення «Київ-Бориспіль» (так званий «Бориспільський експрес»).

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також