В АТ «Укрзалізниця» нагадали механізм роботи для організації перевезень вантажів та надання послуг. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію товариства.
Наразі IT-фахівці та партнери АТ «Укрзалізниця» працюють над відновленням не лише пасажирських, а й вантажних сервісів. Одразу після кібератаки компанія тимчасово перейшла на паперовий документообіг, про що попередила клієнтів.
У товаристві нагадали механізм роботи для організації перевезень вантажів і надання послуг.
Для відправлення вантажу, порожніх вагонів, контейнерів необхідно виконати такі дії:
- відправник має сформувати у паперовому вигляді перевізний документ і надати його до товарної контори на станції відправлення (за відсутності товарної контори документи приймає начальник станції або виконувач обовʼязків);
- на станціях наявні порожні бланки залізничних накладних або в електронному вигляді зразки бланків, вони надаються відправникам для заповнення.
Планування перевезень відбувається так:
- внутрішнє сполучення — за пред’явленням;
- експорт через порти — за наявності листа-погодження порту;
- експорт через західні переходи — відправник надає письмове замовлення у відділ нормування Департаменту технологій перевезень та комерційної роботи у будь-який зручний спосіб. Після погодження перевезення з перевізниками ЄС працівник відділу нормування надає інформацію щодо погодження на адресу призначеного відповідального працівника регіональної філії;
- станція відправлення здійснює облік відвантажених вантажів.
За потреби завантаження вагонів ЦТЛ замовлення на подачу вагонів необхідно надавати на адресу: ctluzcargo@gmail.com (063-460-09-69).
Порядок взаємодії із філією «Ваговий оператор» АТ «Укрзалізниця» такий: з метою безперебійної експлуатації зважувальних приладів та своєчасного їх обслуговування заявки на проведення перевірки метрологічних характеристик зважувальних приладів та їх обслуговування до відновлення роботи автоматизованих систем направляти у WhatsApp (0992628118).
Щодо контролю за розрахунками за послуги, що надає АТ « Укрзалізниця»: «З метою мінімізації ризиків виникнення дебіторської заборгованості платників під час збою в роботі інформаційних систем АТ «Укрзалізниця» просимо відправників забезпечити постійну наявність коштів на особистих рахунках (у розмірі, що забезпечить 3-денне середнє відвантаження підприємства)».
Оформлення документів станційної, комерційної та вагонної звітності, зокрема пам’яток ф. ГУ-45, повідомлень про закінчення вантажних операцій з вагонами, відомостей плати ф. ГУ-46 (а, к), перевізних документів, накопичувальних карток ф. ФДУ-92, натурних листів ф. ДУ-1, станційних журналів та книг, обліково-звітних форм вагонного господарства (ВУ-23, ВУ-26, ВУ-36, ВУ-20, ВУ-19, ВУ-35 тощо), попереджень форми ДУ-61 і інших документів здійснюється у паперовому вигляді.
«Після відновлення вантажних сервісів оформлення документів здійснюватиметься в електронному вигляді», — наголосили в УЗ.
Раніше в УЗ розповідали, як працювати вантажовідправникам в умовах технічного збою онлайн-сервісів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики