Новини, Укрзалізниця

В УЗ назвали основні вимоги щодо допуску приватної тяги на магістральні лінії

З позиції Укрзалізниці вимоги до учасників проєкту з допуску приватної тяги на магістральні лінії повинні зводитися до чотирьох-п’яти пунктів. Три основні стосуються локомотивів, машиністів та безпеки руху. Про це написав директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики УЗ Антон Саболевський у своєму блозі на медіацентрі “Магістраль”.

“Тяговий рухомий склад має бути технічно справним, сертифікованим для експлуатації в Україні та мати вік у межах нормативного терміну служби, встановленого заводом-виробником. Машиністи повинні мати диплом одного із центрів підготовки персоналу Укрзалізниці («школа машиністів») та допуск до роботи як на серію локомотива, так і на відповідну дільницю. І ключова вимога Укрзалізниці стосується того, що на підприємстві-учаснику має бути впроваджена система управління безпекою. Ідеться передусім про наявність машиніста-інструктора, який переймається навчанням локомотивних бригад і контролює їхню діяльність”, – зазначив він.

Директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики УЗ зауважив, що вибір напрямку для допуску приватної тяги має відбуватися централізовано.

“Для цього ми вже передали список дільниць, що найменш вантажонапружені й становлять 15 % від загальної протяжності колій. Саме на цих малодіяльних лініях пропонуємо провести експеримент із впровадження приватної тяги”, – написав він.

Саболевський нагадав, що згідно з рішенням Кабінету Міністрів, проєкт допуску приватної тяги на магістральні лінії реалізовуватиметься в три етапи.

“На першому Міністерство інфраструктури має затвердити тимчасове положення про порядок допуску приватних локомотивів та визначити перелік учасників. Другий етап — запуск та реалізація, моніторинг стану справ, а третій — оцінка результатів та їхнє оприлюднення”, – поінформував директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики УЗ.

Він написав, що для втілення проєкту, згідно з постановою уряду, при транспортному відомстві створено відповідну комісію з семи осіб.

“Від АТ «Укрзалізниця» до неї увійшли троє: я як директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики компанії, директор Департаменту локомотивного господарства Сергій Павлов та директор Департаменту безпеки руху — головний ревізор з безпеки руху Олександр Панасенко”, – додав Саболевський.

Комісія займатиметься підготовкою наказів Мінінфраструктури щодо визначення експериментальних дільниць та затвердження учасників проєкту. Крім фахівців АТ «Укрзалізниця», до складу комісії увійшли представники Директорату залізничного транспорту Міністерства інфраструктури та інших структур.

Нагадаємо, на початку грудня уряд запустив пілотний проєкт щодо початку роботи приватних локомотивів на залізничних коліях.

[democracy id=”20″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

Читайте також