На КЕВРЗ планується відремонтувати 28 секцій електропоїздів УЗ
Новини, Рухомий склад, Укрзалізниця

В УЗ обґрунтували ціну тендера щодо придбання 80 пасажирських поїздів

Нещодавно у мережі з’явилась інформація про те, що Укрзалізниця планує придбати 80 приміських та регіональних поїздів за завищеною ціною. У товаристві назвали таку інформацію «некоректною» та навели аргументи, передає Rail.insider.

Порівнювати ціну у компанії запропонували після проведення аукціону, адже на ньому очікують зниження вартості.

«Фактична ціна договору на 286 потягів Stadler порівнюється із запланованою вартістю потенційної закупівлі поїздів Stadler, Siemens, Alstom або інших виробників (потенційних учасників тендера). УЗ розраховує можливу вартість за затвердженою методикою МЕРТ. Порівнювати ціну з аналогами доцільно лише після аукціону та фіналізації умов контракту», — наголошують у компанії.

Роз’яснили і технічні особливості майбутніх потягів: «Для залізниць Швейцарії закуповуються електропоїзди з шириною кузова 2880 мм, а на електропоїзди для залізниць України прописана ширина кузова не менше 3400 мм, що збільшує витрати матеріалів і витрати на розробку та випробовування конструкції електропоїздів».

Розповіли й про різний рівень податків. «У тендерній документації УЗ очікувана вартість закупівлі зазначена із ПДВ 20%, у Швейцарії рівень такого податку — 7,7%», — акцентується у повідомленні.

Окрім того, написали про обсяг закупівлі: «Швейцарія закупила 286 поїздів приміського і міжміського сполучення. Натомість УЗ для міжрегіональних перевезень замовляє тільки 20 із 80 поїздів (четверту частину). Вони відрізняються за рівнем комфорту, адже призначені для подорожей, що тривають до 7 годин».

«Партія поїздів, замовлена залізницями Швейцарії, фактично втричі більша, ніж передбачена українською компанією. Відповідно до світової практики, чим більша партія замовлена, тим більша знижка від виробника», — уточнюється у повідомленні.

Як повідомлялося раніше, Швейцарія придбає у Stadler до 510 електропоїздів FLIRT.

Читайте також