Новини, Перевезення

В УЗ пояснили, чому знизили середні швидкості перевезення на 2025 рік

Зниження швидкості зерновозів маршрутними поїздами в експортних напрямках до припортових станцій пов’язане із російськими обстрілами інфраструктури і перебоями з постачанням електроенергії. Про це під час конференції «Ведення агробізнесу в Україні» заявив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський, повідомляє RAIL.insider.

«Це не якась теорія змови. Це справді удари по інфраструктурі. На сьогодні лишаються суттєві обмеження з електропостачання. Це означає, що в нормальному темпі ми можемо заводити поїзд раз на пів години, а зараз раз на годину. Ми додаємо тепловози, йдемо на ці витрати… але знов таки це менша пропускна спроможність. Тому швидкість знижується», — зазначив Олександр Перцовський.

Також голова правління компанії повідомив, що особисто буде жорстко реагувати на корупцію та хабарі, які посадовці УЗ можуть брати, аби пришвидшити рух поїзда.

«Що для мене критично, так це те, що в загальній черзі немає бути штучного просування когось вперед чи когось назад. І тут ми будемо робити певні аналітичні інструменти, щоб все було відкрито. І поки ця аналітика готується, я очікую будь-який сигнал від ринку щодо якихось хабарів за пришвидшення. Я особисто буду жорстко реагувати», — заявив очільник УЗ.

Нагадаємо, напередодні АТ «Укрзалізниця» опублікувало середні швидкості перевезення на 2025 рік. Згідно з даними, суттєво знизяться швидкості зерновозів маршрутними поїздами в експортних напрямках через сухопутні переходи та в припортові станції. Вони становитимуть 68 км/добу (–119 км/добу до попереднього року) та 178 км/добу (–75 км/добу до попереднього року) відповідно. При цьому швидкість зерновозів в експортних перевезеннях через сухопутні переходи у маршрутних поїздах зрівняється зі швидкістю у вагонних відправках.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також