В УЗ з‘являться довгострокові контракти на перевезення
Новини, Відео, Новини бізнесу

В УЗ з’являться довгострокові контракти на перевезення

Укрзалізниця презентувала проєкт довгострокових контрактів на послугу поставки вагонів та перевезення у вагонах ЦТЛ, повідомляє Rail.insider.

Презентація нового продукту відбулася під час онлайн-конференції. У заході взяли участь член правління АТ «Укрзалізниця» Ремігіуш Пашкевич, директор з розвитку бізнесу Андрій Рязанцев та директор департаменту комерційної роботи товариства Андрій Мірошников.

Під час онлайн-конференції учасникам ринку перевезень презентували новий продукт, який діятиме в дострокових періодах терміном від 9 до 12 місяців.

“Ми розуміємо, що цей продукт ми створили, базуючись на тій інформації, яку отримували від вантажовідправників протягом минулого періоду. Спочатку ми проведемо пілот. На рівні керівництва УЗ ми вже затвердили пілотний проєкт, завдяки якому буде виставлятися 10% парку піввагонів і 10% парку зерновозів. Це найактивніші парки в нашому портфелі”, – повідомив Андрій Рязанцев.

Керівництво компанії запевняє, що зацікавлене в максимальних термінах контракту. Необхідний обсяг замовлення становить не менше 500 вагонів на місяць для обох типів рухомого складу. Про малий та середній бізнес поки не йдеться, але в найближчому майбутньому з’являться лоти й по 25 вагонів.

Згідно з умовами довгострокового контракту ціна за користування вагоном залежить тільки від терміну дії контракту, при укладанні якого на рік використання зерновоза коштуватиме 584 грн на добу, а вартість піввагона – 546 грн на добу, при укладанні договору на 12 місяців. В УЗ запевнили, що окрім гарантованої вартості буде додатково передбачено й гарантовану поставка вагона.

“Сьогодні із запровадженням продукту ми змінимо саму парадигму перевезень на українській залізниці, бо відійдемо від тасування ресурсів у нормальну прогнозовану смугу, яка дозволить ринку функціонувати більш-менш спокійно. Чим більше буде вагонів, які працюють у довготривалій перспективі, тим стабільніша буде вартість. Заспокоїться коливання вартості рухомого складу”, – Андрій Рязанцев.

Для реалізації пілотного проєкту, клієнтам запропонують підписати Додаткову угоду, яка передбачатиме двосторонню відповідальність. Документ, запевняє керівництво компанії, буде презентовано у понеділок, 13 квітня, а укласти його можна буде лише з 1 травня поточного року.

Також директор з розвитку бізнесу Андрій Рязанцев зазначив, що вантажовідправники можуть надавати свої коментарі та зауваження як щодо  пілотного проєкту, так і висловлювати нові пропозиції.

“Ми відкриті для пропозицій щодо нових продуктів, адже розуміємо, що у кожної галузі  кожного бізнесу різні потреби”, – зазначив Андрій Рязанцев під час конференції.

На запитання журналістів Rail.insider щодо найнижчої ставки, до якої готові “опустити” вартість вагонів ЦТЛ, Андрій Рязанцев відповів:

“На сьогодні ми маємо на голландських аукціонах вартість піввагона 343 грн. Це нижня планка. Це той рівень операційних витрат, до яких ми готові опускатися. Хоча сьогодні деякі прогинаються значно нижче. І тим не менше, якщо говорити про об’ємні постачання й перевезення, то, звісно, розумна вартість збережеться”.

Нагадаємо, що раніше Укрзалізниця анонсувала для вантажовідправників нові продукти при користуванні вагонами компанії, які допоможуть клієнтам знизити видатки на вартість перевезень одночасно зі збільшенням глибини планування.

Пропонуємо також переглянути відеоконференцію на нашому youtube-каналі:

Читайте також