Відео, Спецпроєкт : Колесо

Вадим Дузік: Через політику внутрішнього монополіста відбувається дисбаланс у виробництві вантажних вагонів

Через політику внутрішнього монополіста, який виробляє залізничні колеса, відбувається дисбаланс у виробництві вантажних вагонів. Про це розповів Директор зі збуту та маркетингу ПАТ “КВБЗ” Вадим Дузік в інтерв’ю Rail.insider.

“Що відбувається з виробником, який виробляє вагони в Україні? З незрозумілою вартістю колеса в Інтерпайпі? З незрозумілим зростанням комплекту лиття? … Це все змушує йти від принципу «підтримуй українське». Потрібно зробити так, щоб український виробник першочергово забезпечував свій ринок, збільшував обсяги виробництва, поліпшував якість, а не збільшував ціну. А обсяги не збільшуються, і шляхом збільшення ціни (виробники. – ред.) починають отримувати прибуток і при цьому виходить внутрішній дефіцит. Підприємства сьогодні не можуть зробити повний обсяг коліс, і виходить, що через політику внутрішнього монополіста відбувається дисбаланс у виробництві вантажних вагонів і від цього страждають перевізники”, – зазначає Дузік.

 

Скільки  ж заробляють виробники вагонів? Підвищення вартості яких комплектувальних призводить до суттєвого зростання вартості нових вагонів?  Дивіться відповіді на ці запитання у відео-інтерв’ю директора зі збуту й маркетингу ПАТ “КВБЗ” Вадима Дузіка.

 

 

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також