Генеральний директор Федерації роботодавців транспорту Володимир Гусак зазначив, що федерація не підтримує ідею автоматичної індексації залізничних тарифів. Про це він сказав у інтерв’ю Gmk Сenter.
«Ще 5-10 років тому, коли вся залізниця була державною і на ній не передбачалася конкуренція, про автоматичну індексацію можна було говорити. Сьогодні ж ми домовилися, що на залізниці, принаймні в сегменті вантажних перевезень, має бути створена конкуренція. Саме вона й має визначати тариф», – зауважив Володимир Гусак.
Водночас він додав, що тариф на користування інфраструктурою та ціни на пасажирські перевезення має встановлювати майбутня Національна комісія з питань регулювання транспорту.
Зазначимо, що в Укрзалізниці на офіційний запит Rail.insider розповіли, як застосовано принцип автоматичної індексації тарифів відповідно до індексу цін виробників останнім часом.
Читайте також: Іващенко: Автоіндексація тарифів негативно вплине на зерновий ринок
[democracy id=”17″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики