Через два–три місяці має зрости вантажопотік у бік станції Рені через прикордонний перехід Серпневе-1—Басарабяска. Таку думку висловив начальник залізничної станції Рені Дмитро Овсянік, передає Rail.insider із посиланням на «Юг.Тoday».
Як зауважив Дмитро Овсянік, у перші місяці війни на станції Рені різко зріс вантажопотік для порту (до 500 вагонів на добу). Проте сьогодні вантажообіг суттєво скоротився — переважає транзит на Джурджулешти та Галац, але й він зазвичай не перевищує 100 вагонів на добу.
Проте перспективи у станції Рені є: головний ефект на ренійському напрямку очікується від активної експлуатації відновленої молдовсько-української залізничної лінії Басарабяска—Березине, яка запрацювала наприкінці березня поточного року.
«У чому полягає сенс відновлення руху потягів на лінії Басарабяска—Березине? Багато років власники вантажу не хотіли працювати з портом Рені, тому що вони були змушені платити за залізничний транзит територією Молдови, — пояснив Дмитро Овсянік. — Тепер гілка Басарабяска—Березине скорочує молдавський транзит до мінімуму, і цей маршрут стає вигіднішим для українських вантажовласників: доставка вантажів майже повністю здійснюється територією України. Зрозуміло, що наші клієнти не можуть швидко переорієнтуватися на нову схему логістики: потрібен час для переоформлення договорів та інших документів. Але щойно всі формальності будуть улагоджені, ми побачимо серйозне зростання вантажопотоку через нашу станцію в Ренійський порт. Вже зараз я бачу, як підвищується інтерес клієнтів до можливості доставки вантажів гілкою Басарабяска—Березине. Сюди вже заходять нові транспортні компанії. Думаю, що через два–три місяці ми з вами будемо обговорювати вже не перспективи збільшення вантажопотоків на ренійському напрямку, а обсяги та динаміку цього вантажообігу».
Очільник станції Рені наголосив на тому, що для наявних обсягів вантажних перевезень залізничної інфраструктури вистачає. Але якщо в найближчому майбутньому почнеться зростання вантажопотоків, то доведеться збільшувати пропускну спроможність станції.
«Я вже написав рапорт своєму керівництву про необхідність відновлення чотирьох колій на дільниці Рені—Наливна. Сподіваюся, що необхідні роботи будуть виконані», — уточнив Дмитро Овсянік.
Також він зауважив, що станція має кадрові проблеми.
«Наразі штатна чисельність персоналу підприємства — 54 особи, але фактично працюють лише 39. Тобто нам не вистачає 15 співробітників — від інженерів до упорядників поїздів. Це дуже суттєвий кадровий дефіцит. У цій ситуації нас рятують лише фахівці, які приїжджають до Рені у відрядження», — розповів начальник станції та запросив до роботи залізничників, які мають відповідний фах.
Як повідомлялося раніше, порт і станція Рені перебувають в очікуванні нових вантажопотоків лінією Березине—Басарабяска. Окрім того, українські аграрії мають намір збільшити передачу до 100 вагонів із зерном на добу в напрямку Рені.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики