За підсумками 21-27 вересня цього року інспекторами Укртрансбезпеки у співпраці з Нацполіцією було перевірено майже 22 тисячі транспортних засобів, складено 411 актів порушень габаритно-вагових параметрів і нараховано близько 3,5 млн гривень плати за перевантаження. Про це повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури України.
Найбільше плати за проїзд нараховано в Херсонській, Одеській і Миколаївській областях. Водночас, порівнюючи з минулим тижнем, показники ефективності габаритно-вагового контролю (ГВК) зросли у Волинській, Івано-Франківській, Луганській, Львівській, Миколаївській та Черкаській областях.
ТОП-5 порушників габаритно-вагових норм за минулий тиждень:
- На автодорозі Н-22 – авто DAF з перевантаженням на 24%. Загальна вага транспортного засобу склала 49,6 т за норми 40 т. Нараховано плату за проїзд – 4656 євро.
- На автодорозі М-06 – авто САМС з перевантаженням на 45%. Загальна вага транспортного засобу склала 58,10 т за норми 40 т. Нараховано плату за проїзд – 2352 євро.
- На автодорозі М-06 – авто DAF з перевантаженням на 24%. Загальна вага транспортного засобу склала 49,6 т за норми 40 т. Нараховано плату за проїзд – 2093 євро.
- На автодорозі М-06 – авто DAF з перевантаженням на 24%. Загальна вага транспортного засобу склала 49,73 т за норми 40 т. Нараховано плату за проїзд – 1570,02 євро.
- На автошляху Н-11 – авто Mercedes-Benz з перевантаженням на 22%. Загальна вага транспортного засобу склала 48,65 т за норми 40 т. Нараховано плату за проїзд – 430,68 євро.
За підсумками позаминулого тижня (14-20 вересня цього року) інспекторами Укртрансбезпеки у співпраці з Нацполіцією було перевірено ще понад 26 тисяч транспортних засобів, складено 445 актів порушень габаритно-вагових параметрів і нараховано близько 4,2 млн гривень плати за перевантаження.
Раніше Верховна Рада ухвалила у першому читанні законопроєкт №3743 “Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю”, який посилює відповідальність учасників перевезень та вводить нові штрафи за порушення габаритно-вагових параметрів. Законопроєкт підтримали 270 народних депутатів.
Нагадаємо, що 19 серпня уряд ухвалив постанову КМУ “Про внесення змін до Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті”, якою передбачається здійснення габаритно-вагового контролю (ГВК) однією посадовою особою Укртрансбезпеки із залученням посадових осіб Національної поліції, Укравтодору та балансоутримувачів пунктів ГВК. У Міністерстві інфраструктури переконані, що подібне рішення сприятиме здійсненню ефективного цілодобового габаритно-вагового контролю на дорогах з метою убезпечення їх від руйнування вантажівками.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики