Новини, Рухомий склад

За п’ять років на магістралях Укрзалізниці швидкісні електропоїзди «Тарпан» наїздили майже 3,5 млн кілометрів

У ці дні сповнюється п’ять років, як швидкісні міжрегіональні двосистемні поїзди «Тарпан», створені й побудовані в Україні, на Крюківському вагонобудівному заводі, покинули корпус пасажирського вагонобудування. Про це повідомляє прес-служба Крюківського вагонобудівного заводу.

П’ять років тому,  24 червня на залізничних вокзалах «Дарниця» і «Київ-пасажирський» відбулися урочистості з нагоди відправлення в перший рейс електропоїзда «Тарпан» ЕКр-1-001. Електропоїзд повіз пасажирів до Львова. Цього ж дня другий ЕКр-1-002 – поїхав в обкатний рейс на Одесу.

“24 червня 2014 року стало днем, коли Україна увійшла в число менше  ніж 10 країн світу, які можуть створювати і випускати швидкісні двосистемні електропоїзди. Вони успішно здійснили і ті перші, і інші свої рейси. І ось уже п’ять років успішно трудяться на магістралях України” – повідомляють в КВБЗ.

За інформацією заступника начальника відділу технічного сервісу управління якістю продукції КВБЗ Олександра Куценка, за п’ять років міжрегіональні швидкісні електропоїзди «Тарпан» наїздили разом понад 3 млн 457 тисяч кілометрів. У тому числі  станом на 24 червня поточного року ЕКр1-001 «намотав» 1 755 994 км, ЕКр1-002  – 1 701 208 км. Вони освоїли практично всі основні маршрути, на яких працюють поїзди Інтерсіті +. А саме: з Києва на Львів, Одесу, Запоріжжя, Дніпро, Харків, Кривий Ріг, Тернопіль. Були також експериментальні поїздки без пасажирів на Чоп, Мостиську, Ужгород, Константиновку. За п’ять років два електропоїзди перевезли до місця призначення близько 2,2 млн пасажирів.

“У той же час гірко від того, що за п’ять років Укрзалізниця, яка гостро потребує сучасного рухомому складу, не замовила більше жодного швидкісного електропоїзда або хоча б міжрегіонального швидкісного поїзда локомотивної тяги, які по комфорту не відрізняються від електропоїздів. Вони створені в той же період, і тільки два таких состави поставлено УЗ” – зазначили на КВБЗ.

Читайте також: КВБЗ збільшив виробництво вантажних вагонів на 63,4%

 

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також