Рухомий склад, Новини

Залізничники розповіли, як збільшують пропускну спроможність на Придніпровській магістралі

На Придніпровській залізниці збільшили пропускну спроможність одноколійних ділянок магістралі на східному напрямі. Про це повідомляє пресслужба філії. Вдалося це зробити завдяки підвищенню ваги та довжини поїздів.

Вантажні поїзди у складі 85 вагонів і вагою до 8 тис. тонн, що вдвічі перевищує норму, наразі курсують на напрямах Запоріжжя – Комиш-Зоря, Мелітополь – Комиш-Зоря та Чаплине – Пологи. На цей час кожен п’ятий вантажний поїзд, який придніпровські залізничники передають на Донецьку залізницю, – це поїзд підвищеної ваги та довжини.

«Для водіння вантажних поїздів підвищеної ваги та довжини використовують подвійну тягу – два тепловози ТЕ33АС, що працюють за системою багатьох одиниць і обслуговуються однією локомотивною бригадою з головного тепловоза. Останнє полегшує комп’ютерне начиння ТЕ33АС», – розповіли у філії.

В УЗ пояснили, що такий спосіб керування рухомим складом дозволяє збільшити пропускну спроможність одноколійних ділянок залізниці на східному напрямі, ефективніше використовувати локомотивні бригади й нитки графіка, наростити середню вагу вантажного поїзда, зменшити експлуатаційні витрати.

Читайте також