На Придніпровській залізниці збільшили пропускну спроможність одноколійних ділянок магістралі на східному напрямі. Про це повідомляє пресслужба філії. Вдалося це зробити завдяки підвищенню ваги та довжини поїздів.
Вантажні поїзди у складі 85 вагонів і вагою до 8 тис. тонн, що вдвічі перевищує норму, наразі курсують на напрямах Запоріжжя – Комиш-Зоря, Мелітополь – Комиш-Зоря та Чаплине – Пологи. На цей час кожен п’ятий вантажний поїзд, який придніпровські залізничники передають на Донецьку залізницю, – це поїзд підвищеної ваги та довжини.
«Для водіння вантажних поїздів підвищеної ваги та довжини використовують подвійну тягу – два тепловози ТЕ33АС, що працюють за системою багатьох одиниць і обслуговуються однією локомотивною бригадою з головного тепловоза. Останнє полегшує комп’ютерне начиння ТЕ33АС», – розповіли у філії.
В УЗ пояснили, що такий спосіб керування рухомим складом дозволяє збільшити пропускну спроможність одноколійних ділянок залізниці на східному напрямі, ефективніше використовувати локомотивні бригади й нитки графіка, наростити середню вагу вантажного поїзда, зменшити експлуатаційні витрати.