Компанія Rail Cargo Hungaria (RCH) розробила унікальну технологію перевантаження та закріплення сталевого дроту, який надходить ширококолійними поїздами, у вагони зі стандартною європейською колією. Про це повідомляє RAIL.insider з посиланням на офіційний сайт компанії
Частину шляху RCH перевозить український сталевий дріт повагонно. А функціонування перевезень у форматі поодиноких вагонів забезпечується завдяки державній підтримці.
«Цей тип послуги, важливий для національної економіки і користується зростаючим попитом з боку угорських промислових компаній. У 2024 році обсяги перевезень за цією технологією зросли майже на 16% порівняно з попереднім роком. За перші 10 місяців року було перевезено 4 млн тонн вантажів, що дозволило скоротити викиди CO₂ на 65 тис. тонн. Чинна п’ятирічна державна програма підтримки завершується наприкінці 2025 року. Її продовження на наступний період критично необхідне», – підкреслили в Rail Cargo Hungaria.
Раніше імпортну сировину, що надходила ширококолійними поїздами через прикордонну станцію Захонь до логістичного хабу у Фенешлітке, перевантажували на вантажівки та везли до міста Озд, що приблизно за 180 км. Саме там розташоване підприємство Ózd Steel Works, яке використовує сталевий дріт, імпортований з України, для виробництва зв’язок сталевих котушок.
У процесі перевезення транспорт проходив десятки населених пунктів у трьох областях Угорщини, створюючи значне шумове та екологічне навантаження через важку вагу та кількість автівок.
У межах нового ланцюга доставлення локомотив RCH транспортує навантажені вагони до найближчого залізничного вузла, де їх формують у прискорений поїзд до сортувальної станції в Мішкольці. Звідти вантаж доставляється на станцію Ózd Center спеціальним вантажним рейсом. Таким чином, компанія RCH переводить 250–300 тонн сталевого дроту з кожного українського потяга з автотранспорту на залізничне перевезення, усуваючи потребу в русі приблизно 20 вантажівок.
Таким чином, Rail Cargo Hungaria не лише мінімізує рух вантажівок, а й робить залізничне перевезення вагомішим видом логістики імпорту з України. Водночас завдяки державній підтримці повагонних відправлень, компанія продовжує нарощувати обсяги та покращує екологічні показники залізничної логістики в регіоні.
Раніше Угорщина успішно протестувала магістральний електровоз CRRC, який перемістив состав вагою 2200 т, використовуючи винятково енергію літієвих акумуляторів в автономному режимі.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики