Міжнародні новини, Новини

Угорщина протестувала акумуляторний електровоз CRRC на вантажному поїзді

Угорщина успішно протестувала магістральний електровоз CRRC, який перемістив состав вагою 2200 т, використовуючи винятково енергію літієвих акумуляторів в автономному режимі. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railway Supply.

Залізничний оператор Rail Cargo Hungaria провів випробування нової моделі, призначеної як для магістральної, так і для маневрової роботи. Електровоз розвиває потужність 5600 кВт при живленні від мережі та 350 кВт від акумуляторів.

Локомотив адаптований до двох стандартів змінного струму — 25 кВ/50 Гц і 15 кВ/16,7 Гц. Початкова тягова сила становить 300 кН, а постійна — 250 кН на швидкостях до 80 км/год.

Маса електровоза становить 90 т, а максимальна швидкість сягає 140 км/год. Акумуляторна система заряджається за 2,5 години у русі або за 8–10 годин під час стоянки.

Компанія орендувала у CRRC чотири гібридні електровози: два магістральні та два маневрові. У перспективі Rail Cargo Hungaria планує придбати ще 22 локомотиви, якщо досвід експлуатації підтвердить ефективність технології. Під час випробувань в Угорщині електровоз продемонстрував стабільну роботу навіть при транспортуванні важкого состава, що відкриває можливості для зменшення залежності від контактної мережі.

Як повідомлялося раніше, Азербайджан закуповує тепловози CRRC для модернізації мережі.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також