За кілька тижнів завершиться будівництво інтермодального термінала East-West Gate (EWG) у Фенешлітке (Угорщина). Про це пише Rail.insider із посиланням на railexpoua.
Передбачається, що у другому кварталі 2022 року він почне приймати перші потяги. Спорудження триває рік. За цей час збудовано залізничні колії — вузьку та широку — протяжністю понад 10 км. Площа нового термінала — 85 га.
Фахівці компанії Künz зводять козлові крани шириною 41 м та 28 м на рейках і колісний кран заввишки 20 м. Крани є особливими за розмірами та технологіями: пристрої вантажопідйомністю по 45 т кожен завдяки під’єднанню до мережі 5G керуватимуться дистанційно.
Цифровий двійник EWG стежитиме за логістикою на терміналі в режимі реального часу та у форматі 3D: буде відтворено рух поїздів, вантажівок, кранів і весь шлях, який долатимуть вантажі.
Анонсується, що угорський хаб буде розрахований на обробку до 1 млн 20-футових контейнерів на рік.
В Угорщині сподіваються, що потужності нового термінала користуватимуться попитом. По-перше, щороку зростають залізничні вантажні перевезення між Азією та Європою. По-друге, традиційний маршрут через білорусько-польський кордон обмежений пропускною спроможністю терміналів Брест та Малашевичі, тож нині контейнерні поїзди змушені чекати по кілька днів.
Для збільшення трафіку EWG пропонує ринку альтернативний маршрут — через Угорщину, а відповідно, і через Україну.
«Термінал у Фенеліштке розраховує на переробку вантажів не лише з Китаю, а й з Японії та Південної Кореї», — наголошується у повідомленні.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики