Підняття залізничних тарифів сприятиме створення конкуренції на ринку вантажних перевезень. Про це в інтерв’ю DATA.UA розповів заступник директора з логістики компанії «ТД» Дельта Вілмар »Валерій Ткачов.
За словами Ткачова, після підняття тарифів відправники товару будуть все більше переорієнтуватися на автомобільний і річковий транспорт.
«Підняття тарифів УЗ простимулює інвестиції в річку, і почнеться розвиток річкових перевезень, де це географічно можливо. Буде якась конкуренція між різними видами транспорту. Сьогодні 70-60% – питома вага залізниці, це погано, тому що бізнес залежить від УЗ », – говорить він.
За словами Ткачова «Укрзалізниця» неефективно використовує отримані нею кошти, а представники бізнесу не бачать істотних змін в сервісі. Також Ткачов не певен в прозорості УЗ. Мовляв, гроші зароблені від підняття тарифів підуть не на модернізацію УЗ, а розтягнуться по кишенях
«Ці гроші використовуються неефективно: то, що ми сьогодні можна в два рази підняти тарифи, але знову ці гроші підуть через корупційні схеми і для з\д дороги нічого не буде куплено. Бізнес за те, щоб піднімати тарифи, але ці гроші повинні акумулюватися на інвестиційних рахунках і витрачається на закупівлю локомотивів, ремонт доріг, а не розчинятися в цій величезній неефективною компанії », – говорить Валерій Ткачов.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики