Чеський виробник CZ Loko модернізує ще 10 старих локомотивів Class 742 ZSSK Cargo до стандарту EffiShunter 1000M. Під час капітального ремонту з наявних моделей зберігаються лише оригінальна рама та візки, а всі інші компоненти встановлюють заново. Про це пише Rail.insider із посиланням на Rail market.
Таке рішення було ухвалено після початкового контракту на 20 локомотивів того ж типу, 10 з яких уже поставлено. Опціон передбачав можливість модернізації ще 20 одиниць. Усі нові локомотиви будуть оснащені Європейською системою керування поїздами (ETCS). Ці локомотиви схвалені для експлуатації у Словаччині, Чехії та Угорщині.
ZSSK Cargo постачатиме локомотиви CZ Loko по одному локомотиву на місяць, причому виробнику буде відведено один рік на завершення модернізації кожної машини. Очікується, що значна частина цієї роботи буде виконана на заводі TŽV Gredelj у Хорватії.
Завершення будівництва додаткових 10 локомотивів очікується до кінця 2026 року, що дасть змогу збільшити загальну кількість цих локомотивів у ZSSK Cargo до 30. Вони поступово замінюють локомотиви класів 751, 752 і 742, яким понад півстоліття. Таким чином уніфікується парк дизельних локомотивів, який використовується переважно для маневрових робіт і місцевих вантажних перевезень.
Як повідомлялося раніше, Словацька залізниця модернізує 20 маневрових тепловозів на CZ Loko.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











