Європейська Бізнес Асоціація закликала відтермінувати на два місяці введення в дію нового Договору на перевезення вантажів – до 1 червня 2020 року.
На думку членів асоціації, договір потребує доопрацювання, яке неможливе під час карантину. Окрім того, асоціація зауважує, що наразі логістичні компанії зайняті реорганізацією дільності, а отже не мають часу для вивчення положень нового договору.
“У бізнесу є низка серйозних зауважень щодо задвоєння плат за деякі послуги, відсутності справедливої відповідальності УЗ як перевізника, перекладення виплат за простої на бізнес, розмірів маршрутної знижки, неможливості внесення коригувань до договору з боку замовника (бізнесу), перекладення на замовника оплату витрат за затримку в доставці вантажів (навіть якщо замовник на це не впливає) та багато іншого”, – ідеться у зверненні.
За інформацією компаній-членів асоціації, наразі Укрзалізниця відмовляється підтверджувати плани вантажних перевезень для тих, хто ще не приєднався до нового договору. Плани перевезень не приймаються як для вагонів Укрзалізниці, так і для приватних вагонів.
Раніше Rail.insider повідомляв, що, за нашою інформацією, керівництво Укрзалізниці справді розглядає варіант перенесення терміну введення в дію нового Договору на перевезення вантажів.
Зауважимо, що АТ “Укрзалізниця” вже вчетверте намагається “проштовхнути” Договір у різних редакціях, але щоразу документ піддається жорсткій критиці з боку бізнесу. Це пов’язано із потребами Перевізника у збільшенні доходів від користування парком ЦТЛ. Повідомляється, що у разі перенесення термінів Укрзалізниця розраховуватиме на підтримку держави, як від власника, в особливо проблемних моментах.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики