Залізницю до Маріуполя оновлять. Це дасть змогу скоротити час у дорозі для пасажирських потягів. Так після форуму «Маріуполь 2030. Великі інвестиційні можливості» написав на своїй сторінці у Facebook міністр інфраструктури України Олександр Кубраков, передає Rail.insider.
«Зараз до Маріуполя веде єдина залізнична колія Запоріжжя—Комиш-Зоря—Волноваха. Ця дільниця вантажонапружена, неелектрифікована і частково одноколійна. Час у дорозі — від 14 до 19 годин до Києва та 14 годин до Харкова. Ми вивчаємо та оцінюємо різні варіанти рішення, які скоротять час у дорозі», — зазначив очільник відомства.
Один із запропонованих шляхів — нова вітка Покровськ—Курахове—Шахта «Південнодонбаська»—Волноваха—Маріуполь. Передбачаються електрифікація 46,5 км, добудова 20 км та реконструкція 18 км колій. Таким чином час у дорозі до Харкова скоротиться на 6 годин.
Попередня вартість проєкту — 2,6 млрд грн.
Водночас міністр інфраструктури акцентував на тому, що до кінця року час у дорозі між Маріуполем та Києвом становитиме 12 годин. Також на цей напрямок спрямують частину вагонів, збудованих Крюківським вагонобудівним заводом для Укрзалізниці.
«Завдяки налагодженню тарифної політики вантажних перевезень в Укрзалізниці у держави з’явилася можливість оновлювати залізничну інфраструктуру власними ресурсами. При цьому державні інвестиції створюють умови для бізнесу, який може розвивати логістику, придорожню інфраструктуру, туризм, виробництво тощо», — наголосив Олександр Кубраков.
Він порушив і питання портової інфраструктури: «Разом із Мінфіном надалі працюємо над переглядом дивідендної політики державних стивідорів. Для того, щоб вони мали власні ресурси для розвитку. Разом із тим залучатимемо приватних інвесторів на проєкти концесії портів. Зокрема, концесійним об’єктом є Маріупольський і Бердянський морські порти».
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики