Новини, Новини бізнесу

Частка ринку України у продажах залізничної продукції «Інтерпайпу» становить 15%

Наразі частка реалізації продукції компанії «Інтерпайп» в Україні коливається в інтервалі 15–20%, залежно від видів продукції та різних періодів. Про це розповів генеральний директор компанії «Інтерпайп» Андрій Коротков в інтерв’ю «Інтерфакс-Україна», передає Rail.insider.

«Інтерпайп» давно орієнтований на ринки за межами України. Насамперед, це ринок Євросоюзу, Близького Сходу, США. Раніше ще були країни Середньої Азії, але зараз продажів на цих ринках майже немає. Наразі частка реалізації в Україні коливається в інтервалі 15–20%, залежно від видів продукції та від різних періодів.

«Наприклад, ті тендери, які Укрзалізниця оголошувала наприкінці минулого року із відвантаженням продукції у першому кварталі, а потім у другому, наразі практично виконані. Тобто потреба УЗ у нашій залізничній продукції більшою мірою задоволена. Зараз частка України у продажах залізничної продукції «Інтерпайпу» на рівні 15%, але ситуація може змінюватися», — наголосив Андрій Коротков.

Він додав, що частка України у загальних продажах труб стабільно становить 20%.

«Ба більше, у другому кварталі, після відновлення роботи потужностей «Укрнафти», які з минулого року перебували у довгому простої, «Інтерпайп» відновив постачання OCTG-труби цій компанії. Тому доля українського ринку в продажах наших труб трохи збільшилась, але все одно менше 25%», — уточнив генеральний директор компанії «Інтерпайп».

Як повідомлялося раніше, «Інтерпайп» у першому кварталі 2023 року скоротив виробництво залізничної продукції.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також