Новини, Новини бізнесу

Брак локомотивів УЗ призвів до зупинки 500 вагонів компанії «Ковальська»

Минулого тижня 80% виробничих потужностей промислово-будівельної групи «Ковальська» зупинилися на кілька діб через неможливість своєчасної доставки сировини залізницею. Про це пише Rail.insider із посиланням на ЦТС.

За словами генерального директора ПБГ «Ковальська» Сергія Пилипенка, понад 500 вагонів із цементом та щебенем нікуди не рухалися через “тотальну відсутність” локомотивної тяги.

«Ми зупинили відвантаження бетону для наших клієнтів і всі сили кинули на те, щоб доставити сировину. Поки ми намагалися «дотягти» свої вагони, простоювали цементні заводи, які також не можуть отримувати вчасно сировину і відвантажувати продукцію. Ця ситуація далеко не поодинока. Проблеми залізниці, що накопичувалися роками, зараз перетворилися на системну кризу з тяжкими наслідками для всіх учасників ринку», — написав Сергій Пилипенко у Facebook, додавши, що заручниками ситуації на УЗ є також металурги та аграрії.

«Майже 70% вантажів нашої економіки та 80% будівельної галузі — ось реальний вплив залізниці на стан речей. Години та дні простою виробничих підприємств коштують державі від 1 до 3% втраченого зростання ВВП лише через дії однієї компанії, яка вже стільки років потребує реформи. Вихід із ситуації той самий — запуск приватної тяги та покращення процесів керування залізницею. Бо коли в полях стоять покинуті вагони, так само стоїть і нікуди не рухається наша економіка», — резюмував гендиректор «Ковальської».

Як повідомлялося раніше, уже два тижні ситуація із перевезеннями зернових залишається напруженою (детальніше тут і тут). Також УЗ забезпечує лише третину заявок на перевезення зерна у вагонах ЦТЛ.

Водночас УЗ та «Укрцемент» обговорюють планування перевезень на наступний рік.

Читайте також