Чеська залізниця розпочне тестування дизельного пального з підвищеним вмістом стійких біокомпонентів на основі гідрогенізованої рослинної олії (HVO) у нових двигунах серії 847, які постачає PESA. Партнером проєкту щодо дослідження та постачання пального є Orlen Unipetrol. Про це пише Rail.insider із посиланням на Enkorr.
Задля реалізації стратегії скорочення викидів вуглецю та використання відновлюваних ресурсів у межах законодавчих заходів Європейського Союзу та Чеської Республіки національний перевізник České dráhy та компанія Orlen Unipetrol запустять проєкт, спрямований на спільне випробування пального зі стійким біокомпонентом у пасажирських моторних агрегатах з нового року.
Пальне з часткою гідрогенізованої рослинної олії (HVO) буде поставлятися компанією Orlen Unipetrol, яка готуватиме окремі суміші на своєму виробничому майданчику в Пардубіце.
«Ця діяльність вписується в довгострокову стратегію Чеських залізниць у сфері скорочення викидів і використання відновлюваних ресурсів і відповідає директиві Європейського Союзу RED III, яка збільшила ціль збереження парникових газів з 6% до 14,5% у 2030 році порівняно з 2019 роком. Це також відповідає національному плану екологічно чистої мобільності Міністерства транспорту Чеської Республіки», —зауважив член ради директорів і заступник генерального директора ČD з пасажирських перевезень Їржі Єшета.
Як повідомлялося раніше, у Німеччині потяги переводять на біопаливо.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики