Міжнародні новини, Новини

DB Cargo планує розробити безпілотний гірковий локомотив

Вантажний оператор DB Cargo, що входить до складу залізниць Німеччини (DB), має намір повністю автоматизувати локомотиви, які використовуються для насування потягів на сортувальні гірки. Про це пише Rail.insider із посиланням на zdmira

Розробником системи безпілотного управління обрано компанію Railergy зі штаб-квартирою в Аугсбурзі (Баварія), яка має також забезпечити допуск системи до експлуатації.

Випробування та роботи, пов’язані з допуском до експлуатації, проведуть на сортувальній станції Мюнхен-Північний. Вони мають бути завершені до кінця 2024 року. Під час випробувань системою обладнають маневровий тепловоз серії 296 з парку DB Cargo, а для отримання допуску до експлуатації в режимі з рівнем автоматизації GoA4 передбачається використовувати один із сучасних гібридних локомотивів.

Компанія Railergy має багаторічний досвід дооснащення локомотивів бортовими системами, включаючи засоби позиціонування та дистанційного керування по радіоканалу. Вона розробила модульну систему керування локомотивом (TCMS), яку можна встановлювати на старий тяговий рухомий склад і яка має всі необхідні інтерфейси для підключення бортових пристроїв автоведення, європейської системи керування рухом поїздів ETCS та іншого цифрового обладнання. Крім того, Railergy спільно з німецьким відділенням компанії Thales розробила систему дистанційного керування локомотивом із використанням мережі радіозв’язку стандарту 5G.

Планується впровадження інноваційної системи позиціонування локомотива, яка не передбачає встановлення колійних прийомовідповідачів. Для безпечного визначення місця розташування з порівняно невисокою (приблизно 3 м) точністю будуть задіяні імпульсні колісні датчики у поєднанні з високоточною електронною мапою колій і засобами безпечного розпізнавання елементів інфраструктури (таких як світлофори та споруди). Додатково передбачено застосування позиціонування за допомогою супутникової навігації з точністю до 0,5 м для керування локомотивом.

Для безпечного розпізнавання об’єктів передбачається використовувати надійні технології виміру та аналізу без участі штучного інтелекту. Водночас з метою підвищення ефективності роботи локомотива намічено паралельну роботу системи розпізнавання перешкод на основі штучного інтелекту.

DB Cargo планує випробувати на станції Мюнхен-Північний також інші інноваційні технології, зокрема автоматизоване випробовування гальм та цифрове автозчеплення.

Як повідомлялося раніше, Голландія та Німеччина тестуватимуть автоматизовані вантажні поїзди.

Читайте також