Перший локомотив серії Dr19 від Stadler прибув до Фінляндії та готується до початку випробувань. Про це пише Rail.insider із посиланням на zdmira.
У квітні 2019 року національний оператор Фінляндії — VR Group — замовив компанії Stadler 60 тепловозів цієї серії. Цьогоріч має бути поставлено 5 таких локомотивів, ввести їх у комерційну експлуатацію планують у 2023 році.
Дизельні локомотиви нової серії відрізняються підвищеною ефективністю та покращеними екологічними характеристиками порівняно з тими, що експлуатуються зараз. Викиди оксиду азоту у нових машин нижчі на 80%.
Потреба в тепловозах у Фінляндії зберігається, оскільки поки що електрифіковано трохи більше половини мережі залізниць країни. VR Group має на меті збільшити використання електричної тяги, але і в майбутньому буде потрібний автономний тяговий рухомий склад. Конструкція нового локомотива дає змогу в перспективі замінити на ньому дизельний двигун екологічно чистішим джерелом енергії.
Придбання нового рухомого складу дасть змогу оновити робочий парк компанії. Адже в ньому є локомотиви, що пропрацювали понад 40 років. Постачання згідно з контрактом планується завершити до кінця 2026 року. Як опція може бути поставлено ще 100 локомотивів.
Як повідомлялося раніше, у Фінляндії проєктують безпілотні вантажні перевезення на короткі відстані залізничними коліями.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики