Нещодавно до металургійного комбінату «Каметсталь» прибув відремонтований тепловоз серії ТЕМ2У. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію підприємства.
У «Каметсталі» уточнили, що машини цієї серії призначені насамперед для вивезення товарної продукції комбінату на станцію Укрзалізниці для її подальшого транспортування до споживачів.
«Особлива увага залізничників комбінату до відновлення вивізних локомотивів пов’язана насамперед зі зміною логістики та перенаправленням вантажів із металопродукцією через станцію Кам’янське. Виконуючи оперативні завдання, кожна машина серії ТЕМ щомісяця перевозить в середньому 45–50 тис. т товарного металу», — наголошується у дописі.
Капітальний ремонт тепловоза № 9318 виконували на Запорізькому тепловозоремонтному заводі. Фахівці-ремонтники зосередили ретельну увагу на ключових вузлах машини: провели капітальну ревізію дизель-генераторної установки, замінили електропроводку та колінчастий вал. Значну увагу приділили ремонту колісних пар, відновили їх до заводських параметрів. Також відремонтовані тягові електродвигуни й колесомоторні блоки.
«Такий доскональний ремонт дає нам змогу подовжити термін експлуатації машини ще на п’ять років, зберігаючи нормальні робочі показники і відповідність безпековим вимогам, за умови своєчасного та якісного виконання планово-попереджувальних ремонтів й технічного обслуговування оновленого локомотива спеціалістами УЗТ», — уточнив начальник цеху ремонтів управління залізничного транспорту комбінату Василь Швець.
Як повідомлялося раніше, «Метінвест-Промсервіс» опанував ремонт вантажних вагонів для «Каметсталі».
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики