Новини, Інфраструктура, Порти

Езугбая: Укрзалізниця збільшить пропускну спроможність припортових станцій

Наступного року Укрзалізниця планує розвивати інфраструктуру припортових станцій і під’їзних шляхів до них для збільшення їх пропускної спроможності. Про це заявив директор з комерційної роботи та логістики АТ «Укрзалізниця» Іраклі Езугбая, передає видання Порти України. За словами Езугбаї, розвивати припортову інфраструктуру компанія планує за рахунок власних коштів.

Езугбая також повідомив, що наразі компанія спільно з АМПУ намагається реорганізувати рух в Одесі так, щоб збільшити пропускну спроможність.

” Я вірю, що інфраструктурним компаніям в портах і власникам вантажу не має бути поставлена ​​задача, щоб вони обов’язково щось інвестували в залізницю, а якщо вони не інвестують — тоді ми не зможемо везти їх вантаж. (…) Якщо Укрзалізниця бачить, що треба покращувати пропускну здатність — вона повинна за свої інвестиції це зробити”, – заявив він.

Також комерційний директор УЗ розповів, що наступного року планується додати два шляхи на станції «Берегова» в порту «Південний» і привести пропускну здатність в напрямку порту «Ольвія» у відповідність згідно з планованим збільшенням вантажопотоку.

“У напрямку на станцію «Берегова» є одноколійна ділянка довжиною 5 км, яка зараз найбільш обмежує рух. Там полотно вже зроблено, але чомусь немає шляху. Це завдання для нашого інфраструктурного напрямку компанії, щоб за рахунок бюджету 2021 року це було зроблено, і пропускна здатність була збільшена. У напрямку Миколаєва та «Ольвії», вже відновлено закриті шляхи на станціях, і на даному етапі ми бачимо, що по планованому вантажообігу на 2021 рік у нас достатня пропускна здатність”, – запевнив комерційний директор компанії.

Нагадаємо, раніше директор з комерційної роботи й логістики Укрзалізниці Іраклі Езугбая розповів про плани компанії на наступний рік. За його словами, мета УЗ — забрати ринок перевезень від 300 км та вийти на прибутковість 2019 року по вантажоперевезеннях. Для цього УЗ буде інвестувати в інфраструктуру, рухомий склад та диспетчеризацію.

Читайте також