Новини, Тарифи, Укрзалізниця

Езугбая: УЗ має забрати ринок перевезень вантажів на відстані від 300 км

Директор з комерційної роботи й логістики Укрзалізниці Іраклі Езугбая у спілкуванні з журналістами “Мінтранс” розповів про плани компанії на наступний рік.

За його словами, мета УЗ — забрати ринок перевезень від 300 км.

“Наш план вийти на прибутковість 2019 року по вантажоперевезеннях. Ми інвестуємо в основу cargo-бізнесу – інфраструктуру, рухомий склад та диспетчеризація. Також ми будемо покращувати операційну діяльність за рахунок боротьби з корупцією. Вантажовідправники скаржаться, що їм довелося зменшити перевезення через те, що наші попередники на УЗ вимагали від них хабарі. Такого більше не буде. УЗ повинна стати основним транспортом для перевезення вантажів на відстані від 300 км. Наше завдання забрати весь цей ринок.

Для цього ми впроваджуємо єдиний логістичний тариф. Тобто, перше — це прямий зв’язок з власником вантажу. Друге — поліпшення сервісу. Ми запустимо, наприклад, так званий електронний наряд. Ви можете оформити його дистанційно, без надання зайвої документації – заповнити коди відправки й доставки, станції, вантаж і натиснути Enter. Я не хочу, щоб вантажовідправник задавався питанням, що потрібно зробити, щоб мене пропустили на станції або мій вантаж доїхав вчасно – цим має займатися УЗ.” – заявив він.

Щодо єдиного логістичного тарифу, то посадовець пояснив головну мету наступним чином:

“Його завдання — вибудувати прямий контакт з власником вантажу. Ми з повагою ставимося до ринку приватних вагонів і готові з ними чесно конкурувати, але ми не можемо далі спілкуватися з власником вантажу через посередників вагонних компаній. Тариф буде прямий на перевезення обсягів вантажу з гарантованою поставкою і локомотива, і вагона. Ми беремо це питання під свою відповідальність: на кожен наряд буде надано достатню кількість рухомого складу. Регуляторних змін немає. Сьогодні у нас в тарифному збірнику є вагонна складова, в якій потрібно поміняти структуру нарахування. Ми будемо нараховувати один тариф і будемо гарантовано надавати через цей тариф доступ і до диспетчеризації, і до рухомого складу, і до інфраструктури. Так ми зможемо зберегти прямий контакт з власником вантажу. Це не буде стосуватися тих, у кого є гарантований доступ до приватних вагонів. Вагонна частина буде декларуватися окремо, але в рамках єдиного логістичного тарифу.”

Читайте також